Zapowiedź Performance Marketing Insights w Londynie. Idzie nowe!

Europejska edycja Performance Marketing Insights dopiero co za nami, a już tylko dwa tygodnie zostały, żeby zgłosić się jako prelegent do londyńskiej imprezy tej jesieni.

Dla tych, którzy lubią mieć wcześniej wszystko zaplanowane i podróżują w parach – niespodzianka. Jeszcze przez trzy tygodnie można kupić 2 wejściówki w cenie jednej (495 GBP).

Dla tych, którzy uważają, że wszystko już widzieli i nic ich nie zaskoczy organizator przygotował zupełnie nowe ścieżki, którymi uczestnik może podążać. Capture, Cultivate, Create mają na celu  zainteresować zarówno CEO jak i Account Managera.

Capture – high-level, prowokujące, pobudzające dyskusje i wywiady z tzw. „digital champions”. Oprócz tego pogłębione prezentacje dla znudzonych i/lub zaawansowanych.

Cultivate – na tej ścieżce praktycy Performance Marketingu będą przybliżać swoją strategię przywołując szczegółowe przykłady z ich codziennej pracy. Można się spodziewać wielu praktycznych porad gotowych do zastosowania od zaraz.

Create – ścieżka poświęcona technologii i innowacjom, w szczególności start-up’om i nowym produktom. Dużo przykładów i case studies poświęconych praktycznym zastosowaniom tych nowinek.

Tegoroczny line-up w Londynie aż w 90% składać się będzie z nowych prelegentów, którzy nigdy wcześniej nie występowali na PMI. Wśród nich możesz być i Ty lub twoja koleżanka. Do 18 lipca można zgłaszać kandydatury. Chętni mogą liczyć na nasze wsparcie i współpracę.

Zgłoś się jako prelegent