TradeTracker wprowadza Realną Atrybucję – pierwsze na rynku narzędzie służące do atrybucji online
Realna Atrybucja TradeTracker rewolucjonizuje podejście do marketingu efektywnościowego, dzięki adekwatnemu wynagradzaniu wydawców za wkład w wygenerowanie finalnej transakcji przy zachowaniu pełnej transparentności. Umożliwienie reklamodawcom automatycznego wynagradzania wielu wydawców za wygenerowane w ścieżce konwersji touchpointy to odpowiedź na potrzebę narastającą od lat.
Nagradzaj wszystkich zaangażowanych wydawców
Już wprowadzone ponad pół roku temu narzędzie Conversion Path Tracking pozwalało reklamodawcom na transparentną analizę kampanii pod kątem udziału wydawców afiliacyjnych i kanałów własnych w wygenerowanie konkretnej transakcji. Obecnie reklamodawcy, prowadzący kampanie z TradeTracker, mogą nie tylko analizować, ale też automatycznie wynagradzać wszystkich wydawców zaangażowanych w ścieżkę zakupu, niezależnie od tego, czy inicjują, asystują czy finalizują transakcję. Pięć predefiniowanych modeli atrybucyjnych i elastyczny tryb niestandardowy dają reklamodawcom możliwość wzmocnienia najbardziej jakościowych kanałów i narzędzi promocji. Poprzez odpowiednie wynagradzanie wydawców maksymalizowany jest wynik całego programu afiliacyjnego.
Pożądany content marketing
Wydawcy generujący wysokiej jakości treści, którzy inicjują kontakt z marką poprzez rekomendację, to szczególnie ceniony przez reklamodawców typ partnerów. Dotychczas taka współpraca wiązała się jednak zwykle z opłatami stałymi. Włączenie w kampanii atrybucji wspiera wzrost aktywności wśród wydawców contenowych, co powoduje znaczne zwiększenie efektywności i przychodów grenerowanych przez kampanię online.
CEO TradeTracker.com, Paul van Doorn podsumowuje: Możliwość automatycznej atrybucji prowizji wydawców, w oparciu o wartość dodaną jaką wnoszą do działań marketingowych, to rewolucja w naszej branży. Realna Atrybucja zmienia sposób myślenia o marketingu afiliacyjnym i otwiera możliwość współpracy dla wielu wydawców, którzy dotychczas byli pomijani w tym kanale. Kluczowym osiągnięciem jest umożliwienie dostosowania podziału prowizji wydawców w sposób, który umożliwia realizację celów kampanii, włączając działania display i kanały własne.
Rozliczaj się w modelach efektywnościowych za wszystkie kanały
Celem agencji mediowych jest zwykle optymalizacja kosztów pod wizytę na stronie klienta. Realna Atrybucja ułatwia realizację tego celu. Poprzez odpowiednie ustawienie prowizji post-impression, kampanie dispaly mogą zostać włączone w rozliczenie efektywnościowe. Wydawcy posiadający powierzchnie reklamowe display mogą ją wykorzystać do promocji kampanii o atrakcyjnych eCPMgdzie wynagradzani są za wkład w procesie realizacji transakcji. Takie podejście otwiera drzwi do renegocjacji współpracy z największymi wydawcami, którzy do tej pory pracowali wyłącznie w modelach CPM, CPC lub FF.
Więcej informacji na www.real-attribution.com
CAKE marketing robi to już od paru lat, tutaj ich ciekawy whitepaper na temat atrybucji: http://getcake.com/attribution/?leadsource=website
Ola, masz już jakieś doświadczenia z tym narzędziem? Ciekawe jak to wszystko działa w praktyce…
nuda – a dlaczego nuda? bo ciągle wałkujecie tradetracker. Nie umniejszam im – szanuję bo co jakiś czas komunikują jakieś zmiany. Jednak UWAGA – afiliacja w Polsce nie sprowadza się tylko do tradetrackera.
Z tego powodu zaglądam tu bardzo bardzo rzadko. Można się zastanowić,czy wpisów nie oznaczyć jako sponsorowane. Póki co tak to wygląda choć domyślam się, że nie jest. Pozdrawiam i czekam na zmiany
TradeTracker – zespół wykonuje kawał dobrej roboty. W przyszłości zaplanowane są kolejne innowacyjne rozwiązania. Warto sprawdzić. http://tc.tradetracker.net/?c=4188&m=12&a=289411