Tradedoubler rozpoczyna pracę nad nową platformą – Enhanced Performance Marketing Offering

Tradedoubler ustami swojego CEO, Matthiasa Stadelmeyera, przedstawił plany nowej strategi, której filar stanowić będzie Enhanced Performance Marketing Offering.

Ma to być nowa platforma umożliwiająca śledzenie i raportowanie we wszystkich kanałach marketingu online.

Kluczową funkcjonalność stanowić będzie analityka danych w celu optymalizacji działań związanych z Performance Marketingiem, co w sposób bezpośredni ma się przełożyć na wyższe konwersje dla klientów Tradedoublera.

Platforma ma być oddana do użytku za 3 lata. Zespół, który będzie nad nią pracował ma docelowo składać się z 25 programistów.

Czym naprawdę będzie nowy produkt? Opis brzmi trochę jak narzędzie do atrybucji. Czy zatem zmienią się formy rozliczeń reklamodawców z wydawcami? Czy platforma będzie uruchomiona na wszystkich rynkach Tradedoublera w tym samym czasie (czyt. dostępna w Polsce)?