Pierwszy miesiąc Realnej Atrybucji w home&you – infografika

Uruchomione w maju narzędzie Realna Atrybucja jest już aktywne w 10 kampaniach w Polsce i ponad 250 na całym świecie. Pierwszą polską marką, która zdecydowała się na wdrożenie atrybucyjnego systemu rozliczeń było home&you – lider na rynku dekoracji i wyposażenia wnętrz.

Warunki były sprzyjające. Realizowana na wyłączność kampania w TradeTracker Poland wykorzystywała szeroki wachlarz narzędzi i dostępnych w modelu CPS wydawców. W roku poprzedzającym uruchomienie Realnej Atrybucji w kampanii team obsługujący home&you śledził i analizował ścieżki konwersji w kampanii. Na podstawie tych analiz – oraz w odpowiedzi na strategię i cele Klienta – 6 lipca 2017 w kampanii home&you wdrożno złożony Niestandardowy system rozliczeń wydawcami, odpowiadający zarówno potrzebom home&you, jak i wydawców zaangażowanych w promocję programu.

home&you-atrybucja-infografika

Przygotowała Justyna Sobolak, TradeTracker

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *