aaaa1

Neckermann Podróże wygrał konkurs Ekomersy 2016

Listopad 17, 2016

Neckermann Podróże wygrał konkurs Ekomersy 2016 za spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży.

Nagroda to efekt bliskiej współpracy między Optimise i Neckermann Podróże, która przełożyła się na wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji (o 521% w ciągu pierwszego półrocza 2016), a także wzrost liczby kontaktów z infolinią (198%) i wzrost średniej wartości rezerwacji o 7%.

Jarosław Sokołowski, e-Commerce Manager w Neckermann Podróże wyjaśnia: „Nasze rozumienie zapewnienia spójności doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży zakłada brak konkurencji pomiędzy kanałami komunikacyjnymi i sprzedażowymi. Kanały te w Neckermann Podróże mają wzajemnie się wspierać, asystując klientowi na każdym etapie jego procesu decyzyjnego, aż do uzyskania opinii powyjazdowej. A i ona, w razie ew. problemów, jest jeszcze gruntownie analizowana i pozostajemy w kontakcie z Klientem, którego wrażenia po urlopie nie są perfekcyjne. Klient sam wybiera ten kanał komunikacji z naszą firmą, który w danym momencie jest dla niego najważniejszy. Nasze zadanie polega na dostosowaniu działań reklamowych do kanału, w którym Klient jest w danej chwili oraz do etapu procesu decyzyjnego Klienta. Bez nadmiernej natarczywości komunikujemy się z Klientem, dostarczając mu takie informacje, jakie są dla niego w danym momencie odpowiednie. Wsparcie systemu CRM oraz marketing automation daje nam wiele możliwości zbierania danych o potrzebach Klienta i odpowiedniego ich wykorzystania.”

Nagrodzona kampania obejmowała dwa etapy. Pierwszy miał na celu dywersyfikację działań marketingowych Neckermanna, uzupełnienie ich o nowe kanały dotarcia i zbudowanie spójnej komunikacji, drugi – weryfikację skuteczności działań z pierwszego etapu oraz opracowanie narzędzia mierzenia wpływu działań online na kontakty z infolinią i biurami sprzedaży.

Rafał Oracz, CEO grupy AdNext, w skład której wchodzi Optimise, podkreśla:

„Warto zwrócić uwagę na istotny aspekt tej nagrody. To nagroda dla Neckermann za umiejętność dogłębnego zrozumienia potrzeb i motywacji konsumenta, czyli dokładnie za to, na czym opiera się praca spółek naszej grupy. Nie o puste fajerwerki oryginalności, ale o prawdziwą satysfakcję z robienia czegoś, co ma realny sens dla odbiorcy – zarówno marketera, jak i jego klientów. Wzrost efektu wynika bowiem przede wszystkim z tego, że docieramy do osób, o których wiemy, że naprawdę są zainteresowane prezentowaną ofertą i aktywnie z niej skorzystają.”

Ekomersy to branżowa nagroda dla firm, których rozwiązania wpływają na rozwój handlu w Internecie. W tym roku nagrody przyznano już po raz piąty.

Neckermann Podróże należy do jednego z największych koncernów turystycznych w na świecie – Thomas Cook Group plc, który szczyci się ponad 175-letnią tradycją. Na rynku polskim biuro podróży jest obecne od 20 lat i przez cały ten czas znajduje się w gronie największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej. Dynamiczny rozwój firmy i jej silna pozycja na rynku to konsekwencja strategii, której głównymi elementami są innowacyjność i oferowanie usług najwyższej jakości, w pełni spełniających oczekiwania polskich klientów.

źródło: Adnext.pl

Article Categories:
Aktualności · Optimise.pl

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *