Growth Hacking w/g Chrisa Perksa

Najciekawszym prelegentem podczas ostatnich Performance Marketing Insights w Amsterdamie był niewątpliwie Chris Perks z prezentacją na temat „Czym jest growth hacking„.
Chris jest doświadczonym marketerem. Markami, dla których pracował mógłby obdzielić kilka agencji. Były to m.in.: Experian, Sainsbury’s, Nestle, Renault, Citroen, Gap, Google, L’Oreal, Carlsberg, Air France, Mastercard, Hilton, itp.) Współpracował z Saatchi&Saachi, Leo Burnett, Sapient Nitro, Havas Media, Dentsu, JWT, Zeneth Optimedia, Milward Brown, Kantar Group, itp.

W prezentacji, w której tłumaczy różnicę między growth hacking a zwykłym marketingiem, jakie cechy powinien mieć urodzony growth hacker, albo czym różni się data od insights najciekawsze slajdy, to te, które mówią jak wykorzystać spamerów do obniżenia stawek w kampaniach na Facebooku. Napiszcie, jak znajdujecie ten materiał i czy ew. trzeba coś wyjasnić.

1 komentuj

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Skomentuj Anna Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *