Fuzja Awin i affilinet

Włączenie affilinet do struktury Awin, pozwoli reklamowdawcom zwiększyć globalny zasięg oraz dotrzeć do kolejnych rynków i grup klientów, ze względu na połączenie wydawców obu sieci. Fuzja nie będzie mieć jednak wpływu na bieżącą współpracę z wydawcami i reklamodawcami. Wszystkie programy będą kontynuowane na niezmienionych zasadach. Z czasem nastąpi migracja klientów affilnet do globalnej platformy Awin.

Sieć affilinet, będąca własnością United Internet, rozpoczęła działalność w Niemczech w 1997 roku. Obecnie działa w Austrii, Szwajcarii, w krajach Beneluksu, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, zatrudniając tam ponad 200 osób. Firma została doceniona za aktywność w kanale efektywnościowym. Otrzymała między innymi tytuł „Publishers Choice of Network Germany” w ramach European Performance Marketing Awards w 2016 r. oraz tytuł „Best Content Marketing Campaign” na European Performance Marketing Awards 2017.

Awin stale się rozwija. Przejęcie ShareASale w styczniu 2017 roku zapewniło firmie szybszy wzrost w Stanach Zjednoczonych, a niedawne partnerstwo z firmą Commission Factory wzmacnia działania w Australii i regionie APAC. Kolejna współpraca, w połączeniu z nową, globalną platformą i niedawną inwestycją w program Influencer Marketing, pozwoli Awin zwiększyć atrakcyjność swojej oferty i zasięg działań, a jednocześnie oferować innowacyjne rozwiązania i strategiczne wskazówki dla rozległej sieci reklamodawców i wydawców. Stworzy to idealne warunki dla pierwszej oferty publicznej (IPO).

Łącząc affilinet i Awin budujemy jedną z wiodących sieci partnerskich, działających globalnie, a jednocześnie tworzymy podstawę dla zamierzonego wejścia na giełdę – komentują Andreas Wiele, President Marketing and Classified Ad Models Axel Springer SE i Ralph Dommermuth, CEO United Internet.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *