80 ekspertów Performance Marketingu na PI LIVE w Londynie

Osiemdziesięciu ekspertów z dziedziny Performance Marketingu wystąpi podczas październikowej edycji PI LIVE w Londynie. Agenda imprezy dostępna jest już na stronie performance.live

W tym roku podczas dwóch dni intensywnego programu PI LIVE aż 80 ekspertów z branży podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami. Dzięki wsparciu czołowych światowych sieci afiliacyjnych, takich jak Rakuten Marketing, TradeTracker.com i Webgains, event odbędzie się w wyjątkowym miejscu Londynu – Old Billingsgate (w dniach 24/25 października). Na miejscu będzie można spotkać tysiące osób zajmujących się marketingiem w swoich firmach, wśród nich również osoby decyzyjne, rozporządzające wielkimi budżetami. W kuluarach czy „na papierosie”, wszędzie można podsłuchać ciekawych rozmów na temat tego o czym oficjalnie jeszcze się nie mówi.

Z tematów, które na pewno będą poruszane, możecie liczyć na AI & Machine Learning, programmatic, media społecznościowe, data-driven marketing, influencer marketing.

Niezwykle inspirujące okazują się zazwyczaj wystąpienia keynote speakerów. W tym roku będą to Jonathan MacDonald, założyciel Thought Expansion Network, oraz Fiji Rugby Sevens’ Coach – Ben Ryan.

60 sesji tematycznych zaspokoi oczekiwania każdej grupy odbiorców. Zarówno wydawców, reklamodawców, agencji, sieci jak i firm technologicznych. Agenda została stworzona w taki sposób, aby trafić zarówno do pracowników wysokiego szczebla jak i szeregowych reprezentantów działów marketingu.

Przy wsparciu takich partnerów jak: Internet Advertising Bureau (IAB), Content Marketing Association (CMA), Performance Marketing Association (PMA) oraz Collectif Performance & Acquisition (CPA), można być pewnym, że agenda PI LIVE będzie „mięsista” z dużą liczbą praktycznych porad, ciekawostek i innowacji.

Poza salami wykładowymi, na powierzchni ponad 1000 metrów kwadratowych usytuowane będą stoiska wystawców, a wsród nich ogródek piwny Webgainsa czy Rakuten Marketing Prosecco Lounge.

Bardziej oficjalne spotkania mogą odbywać się w przeznaczonej do tego Nook Zone. Jak zawsze, obowiązkowym punktem całego eventu jest Networking Party na koniec pierwszego dnia.

Więcej informacji na temat prelegentów znajdziecie tutaj: Speakers’ Corner. Warto również zapoznać się z pełną agendą.

Organizator wydarzenia – PerformanceIN: firma zajmująca się wydawaniem serwisu poświęconego tematyce Performance Marketingu oraz organizacją konferencji.
Strona www: performancein.com

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *